Refleksjonstime
Finne løsninger, nytt perspektiv, se en vei videre.
Tjenestebeskrivelse
Vi vil gjennomgå utfordringen og sette et mål. Deretter vil vi lokalisere det som holder oss fra å nå målet, og jobber systematisk til vi finner løsningen som passer for deg.
Avbestillingsregler
Kundens Rettigheter Angrerett • Ved kjøp av behandling som gjennomføres digitalt (f.eks. Zoom eller nettkurs), gjelder angrerettloven. • Kunden har rett til å angre kjøp innen 14 dager fra bestillingsdato, så lenge behandling ikke er påbegynt. • Dersom behandling påbegynnes innenfor angrefristen, og kunden har samtykket til dette ved bestilling, faller angreretten bort. Avbestilling • Avbestilling inntil 14 dager før behandling gir full refusjon. • Avbestilling senere enn 14 dager, men senest 7 dager før oppstart, gir rett til refusjon av 50 % av beløpet. • Avbestilling senere enn 7 dager før start gir ingen refusjon. Ombooking • Dersom det er ledig kapasitet på en senere behandling, kan kunden be om å flytte timen. • Ombooking må gjøres senest 24 timer før kursstart, og kan gjøres én gang uten ekstra kostnad. • Senere ombooking kan medføre et administrasjonsgebyr. Kjøpet er binende • Kjøpet er bindende dersom kunde ikke har benyttet seg av angreretten innen 14 dager, eller • Kjøpet er bindende direkte etter kjøp dersom det er under 7 dager til timen starter. • Kunden er selv ansvarlig for å møte opp til timen. • Manglende oppmøte gir ikke rett til refusjon. For å benytte seg av angreretten, avbestille eller ombooking, kontakt post@velferdsforbundet.no.
Kontaktinformasjon
+47 92677512
post@velferdsforbundet.no
Grønnegaten, Bergen, Norway
